برنامه ارتقای بهرهوری ۵ بخش اقتصادی
-
ابلاغ برنامه ارتقای بهرهوری بخشهای اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن»
دبیرخانه نظام ملی بهرهوری ایران، برنامه ارتقای بهرهوری دو بخش اقتصادی «صنعت» و «استخراج معدن» را جهت اجرا به تمام دستگاههای اجرایی نقشآفرین در این بخشهای اقتصادی ابلاغ کرد.
ادامه »