انجام بیش از یک میلیون خدمت در شرکت گاز استان گیلان
مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: در شش ماهه نخست سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، بیش از 80 درصد درخواست های میز خدمت، متعلق به بخش الکترونیک و غیر حضوری می باشد.
به گزارش "گسترش تولید و تجارت" به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، حسین اکبر با اشاره به اینکه
در شش ماهه نخست سالجاری بیش از 80 درصد درخواست های میز خدمت، متعلق به بخش الکترونیک و غیر حضوری بوده است تصریح کرد: بیشترین خدمات انجام شده مربوط به بخش الکترونیک شامل سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای 3414 ، با بیش از 790 هزار خدمت می باشد و پس از آن دفاتر پیشخوان با 206 هزار خدمت و بخش حضوری با 17 هزار خدمت در رده های بعدی قرار دارند.
اکبر با بیان اینکه بیشترین خدمات ارائه شده در بهار و تابستان امسال متعلق به شهرستان های لنگرود، آستارا و تالش می باشد، گفت : لازم است سایر شهرستان ها نیز در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف استان حرکت نمایند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ارائه خدمت بهینه و به موقع به مشترکین را هدف اصلی این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت گاز استان گیلان در جهت تحقق این مهم، اقدام به برگزاری جلسات توجیهی بصورت منظم برای روسای ادارات گاز شهرستان و نیز رابطین خدمت می نماید .
حسین اکبر تصریح کرد: به جهت اهمیت ویژه موضوع خدمت رسانی به مردم ، گزارش خدمات ارائه شده به مشترکین در سه بخش حضوری ، الکترونیک و دفاتر پیشخوان بصورت ماهیانه دریافت و مورد تحلیل و پایش قرار می گیرد.
مدیر عامل شرکت گاز استان در پایان از اجرای دوره های آموزشی مختلف برای مدیران و کار کنان شرکت ، بویژه نیروهایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند خبر داد و گفت : در این دوره ها تلاش می شود تا با آموزش ، تعامل و رفتارهای مناسب با مشترکین ، زمینه بیش از پیش با مردم عزیزمان را فراهم کنیم .