برندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری رشت در دستور کار

به گزارش "گسترش تولید و تجارت" به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت علیرضا حسنی از ارائه طرحی با موضوع یکسان سازی بازارچه های تحت نظارت سازمان خبر داد .
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت ضمن اشاره به ناهمگون بودن نامگذاری مجموعه های تحت نظارت سازمان بیان نمود : آنچه مسلم است در دنیای امروز موضوع برندسازی یکی از مولفه های معرفی درست خدمات است که در افتتاح و راه اندازی بازارچه ها این رویه واحد دیده نمی شود .
علیرضا حسنی هدف از پیگیری موضوع برندسازی، را ایجاد شخصیت اماکن تحت نظارت سازمان، بهبود وضعیت کسب و کار ، تمایز و ایجاد ویژگی هایی رقابتی برای بازارچه ها عنوان کرد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت همکاری های ایجاد شده با دستگاه های مرتبط،امید است همزمان موجبات رونق بازارچه ها و دسترسی مردم به تامبن نیازهای عمومی خود با قیمت مناسب را فراهم نماییم .
علیرضا حسنی ضمن اشاره به نمونه های موفق اجرای برندسازی در پروژه های مختلف کشوری و تاثیرات مثبت آن، خاطر نشان کرد : جدای از معرفی خدمات سازمان و نمایش درست ظرفیت های ایجاد شده می توان امیدوار بود در بحث بودجه و در راستای تاکیدات شهردار رشت مبنی بر ایجاد درآمدهای پایدار به منابع درآمدی مناسبی دست یابیم.