
- اعمال کاهش سود بازرگانی به میزان 4درصد برای کالاهای وارده از مبدا چین و دارای سود بازرگانی بزرگتر و مساوی 15 درصد از طریق کریدور چین، قزاقستان(بندر آکتائو) به ایران (بندر کاسپین)
- اعمال کاهش سود بازرگانی به میزان 4درصد برای کالاهای وارده از مبدا چین، و دارای سود بازرگانی کوچکتر از 15 درصد تا مساوی 9درصد از طریق کریدور چین، قزاقستان(بندر آکتائو) به ایران (بندر کاسپین)
- کاهش 50 درصدی از سهم سازمان در هزینه های دریایی و بندری برای 14 کشتی اول ورودی به بندر کاسپین
- کاهش 70 درصدی هزینه های دریایی و بندری از سهم سازمان برای کلیه کالاهای صادراتی از مبدا بندر کاسپین
- کاهش 70 درصد برای کالاهای وارداتی از مبدا سایر کشورهای غیر از حاشیه دریای خزر
- اعمال کاهش هزینه و تعرفه های بندهای 4،3و 5 به صورت توامان امکان پذیر نبوده و با در نظر گرفتن حداکثر کاهش صرفا یکی از ردیف های فوق مورد عمل قرار خواهد گرفت.
- کاهش مالیات بر ارزش افزوده مساوی1/35 درصد ارزش سیف کالا برای کالاهای دارای سود بازرگانی بزرگتر و مساوی 15 درصد
- کاهش 1 درصد از سود بازرگانی برای کالاهای حمل شده از مسیر دریایی به بندر کاسپین با سود بازرگانی 15 درصد و بیشتر
- کاهش 0/75 درصد از سود بازرگانی برای کالاهای حمل شده از مسیر دریایی به بندر کاسپین با سود بازرگانی کوچکتر از 15 درصد تا مساوی 11 درصد
- کاهش0/5 درصد از سود بازرگانی برای کالاهای حمل شده از مسیر دریایی به بندر کاسپین با سود بازرگانی کوچکتر از 11درصد تا مساوی 6درصد
- دریافت سهم عوارض سازمان به صورت ضمانتنامه بانکی
- معافیت انبار داری کانتینری به مدت سه ماه از تاریخ ورود
- استمهال و تقسیط مدت زمان دریافت هزینه های بندری از شرکت کشتیرانی براساس میزان بار ورودی
مطالب مرتبط