کسب لوح تندیس زرین سرآمدان روابط عمومی های ایران توسط روابط عمومی توانیر| انتخاب کمپین 5=1 بعنوان کمپین برتر در دومین جشنواره مردم داری ایران
به نمایندگی از صنعت برق، لوح تندیس زرین در نهمین دوره قدردانی از سرآمدان روابط عمومی های ایران به روابط عمومی توانیر اهداء شد.

به گزارش "گسترش تولید و تجارت"، در اين رويداد، هر روابط عمومي براساس 81 شاخص مورد مميزي حضوري قرار گرفته و در پايان طيق مجموع امتيازات اخذ شده، جايگاه آن در مسير سرآمدي مشخص مي شود و بر اين اساس چنانچه در بخش انتهاي مسير، حذف اصل امتياز 65 تا 1000امتياز قرار گيرد، به عنوان روابط عمومي سرآمد يکي از تنديس هاي زرين، سيمين يا برنزي را کسب مي کند و گواهينامه سرآمدي ستاره دار دريافت مي کند.
شایان ذکر است مدل سرآمدي روابط عمومي و (FQMPR) مدل بومي و تخصصي مدل تعالي سازماني است که به طور ويژه روابط عمومي ها را براساس 9 معيار سرآمدي مورد ارزيابي و مميزي قرار مي دهند.
انتخاب کمپين 5=1 به عنوان کمپين برتر در کشور
همچنين در نوزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي و دومين جشنواره مردم داري ايران، کمپين 5=1 به عنوان کمپين برتر انتخاب و لوح تقدير و تنديس افتخار آن به نمايندگي از مجموعه روابط عمومي هاي صنعت برق به روابط عمومي و امور بين الملل شرکت توانير اهدا شد.
گفتنی است نوزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران موسوم به (IRAN CPR) با موضوع: «تحول ديجبتال در روابط عمومي؛ فراتر از فناوري» برگزار شده بود.
منبع: توزیع برق استان گیلان