مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تصریح کرد:آموزشهای کارشناسی، مدیریتی و غیره برای ارتقا سطح کمی و کیفی صنعت گران به صورت رایگان از سوی شرکت شهرکها برگزار میشود.

به گزارش گسترش تولید و تجارت و به نقل از روابط عمومی، احمد علی شهیدی،یکی از دغدغه های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و افزود : برگزاری نمایشگاه ها و حضور در آنها می تواند تاثیر بسزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .
وی همچنین به ارزیابی شرکت شهرکها از بخشهای مختلف صنعتی اشاره داشت وبیان کرد: شرکت شهرکها در هر زمینهای که در شهرکهای صنعتی نیازمند مطالعه باشد ورود میکند و نتیجه مطالعات را در اختیار صاحبان صنایع قرار داده که این اقدام نوعی کمک به صنعت گران میشود تا هم بازاریابی آنها رونق و هم کسبوکارشان توسعه پیدا کند.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان با اشاره به آموزشهای در نظر گرفتهشده برای صنعتگران توسط شرکت شهرکهای گیلان یاد آور شد: با توجه به نیازسنجیهایی که با پرسش از صنعتگران صورت میگیرد، آموزشهای کارشناسی، مدیریتی و غیره برای ارتقا سطح کمی و کیفی صنعت گران با بهکارگیری اساتید مجرب بومی و یا در صورت نیاز اساتید غیربومی دورههای رایگان از سوی شرکت شهرکها برگزار میشود.
شهیدی همچنین به برگزاری تورهای صنعتی برای صنعتگران شرکت شهرکها اشاره کرد و افزود: تورهای صنعتی داخل و خارج از استان و حتی خارج از کشور برای صنعتگران را پیشبینی کردهایم و اگر تورهای مذکور اثرگذاری در صنعتِ صنعتگران داشته باشد گاها تا 50 درصد هزینههای این تورها نیز از سوی شرکت شهرکها پرداخت میشود.