ارتقای توان صنعتی در کنار معرفی توانمندی های تولیدی منجر به رونق تولید می شود
مدیرمسئول کانون تبلیغاتی پیشتازان فردا، در دومین نمایشگاه تخصصی فرصت های ساخت داخل و رونق تولید که در نمایشگاه بینالمللی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش برای افزایش دستاوردهای صنعتی در کنار معرفی توانمندی ها می تواند منجر به رونق تولید شود.

به گزارش "گسترش تولید و تجارت"، سید غلامرضا فرقانی با بیان اینکه تحریم ها برای بسیاری از جوانان کشور منجر به فرصت گردیده، افزود: علیرغم تحریم هایی که از سوی کشورهای غرب صورت گرفته، جوانان نخبه و تحصیل کرده ایرانی در حوزه صنعت، با همت بلند و عزمی راسخ به تولید محصولاتی که از خارج از کشور وارد می شد، پرداختند و به فرمول و ساخت بسیاری از محصولات، دست یافتند.
وی با بیان این مطلب که امروزه جزو کشورهایی هستیم که می توانیم در حوزه های مختلف تکنولوژی حرفی برای گفتن داشته باشیم، بر لزوم برپایی نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید اشاره کرد و گفت: برای عرضه محصولات داخلی خود و اینکه بتوانیم کالاهای تولیداتی که دارای تکنولوژی هستند را تعرفه کنیم، نیازمند به برگزاری چنین نمایشگاه های تخصصی هستیم.
هدف رسانه؛ حمایت از تولیدات داخلی و محصولات ایرانی است
مدیر مسئول کانون تبلیغاتی پیشتازان فردا یادآور شد: هدف ما از حضور در دومین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید استان گیلان، حمایت از تولیدات داخلی و محصولات ایرانی است، در بحث رسانه ای و اطلاع رسانی توانمندی های صنعت استان و کشور است.
فرقانی با اشاره به این مطلب که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۹ طرحی را تصویب کرد که توسط هیات دولت تبدیل به بخشنامه شد، افزود: در این بخشنامه مقرر شد به ازای کارگرهایی که در کارخانه های تولیدی ایران مشغول به کارند، به میزان یک سال حقوق و مزایایی که کارفرما پرداخت می کند، به صورت رایگان در شبکه های مختلف تبلیغات کشوری و ملی انجام شود.
پخش رایگان تبلیغات در شبکه ملی با هدف حمایت از تولید داخلی است
وی با بیان اینکه اولین حضور ما در گیلان در بحث تبلیغات نمایشگاهی، حضور ۴ روزه در این نمایشگاه تخصصی بود، اذعان داشت: این موضوع را با تولید کنندگان و مسولین حاضر در این نمایشگاه مطرح کردیم و استقبال خوبی شد و قرار شد ما تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در سال به ازای پرداخت حقوق و مزایایی که کارفرمایان به کارکنان زیر مجموعه خود پرداخت می کنند، برایشان پخش رایگان در شبکه های ملی را داشته باشیم.
فرقانی ادامه داد: از بین شرکت های حاضر در این نمایشگاه، ۱۸ شرکت عملا از این حرکت تبلیغاتی برای معرفی محصولات خود استقبال نمودند و انشالله حضور ما در نمایشگاه های دیگر نیز تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه کانون تبلیغاتی پیشتازان فردا، یکی از همکاران بازرگانی اداره کل صدا و سیمای گیلان در بخش خصوصی است، یادآور شد: تولیدکنندگان برای معرفی محصولات خود مستقیما نمی توانند با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به انعقاد قرارداد نمایند، بلکه بایستی از طریق بخش خصوصی و کانون های همکار با صداوسیما، اقدام کنند.
وی با اشاره به برخی دیگر از فعالیت های کانون تبلیغاتی پیشتازان فردا، افزود: ما با انجام امور مربوط به فیلمبرداری، عکاسی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کارخانجات صنعتی، تولید محتوا در فضای مجازی، ارسال پیامک هدفمند برای مشاغل و شرکت های تولیدی مناطق مختلف در سطح استان و... در قالب تیمی قوی به مشتریان، ارائه خدمات می کنیم.
فرقانی با بیان اینکه تولید به تنهایی نمی تواند در بحث فروش موفق باشد، تصریح کرد: به تمامی تولیدکنندگان و صنعت گران پیشنهاد می کنم که در کنار تولید محصولات خود، برای فروش آن ها، تبلیغات را فراموش نکنند، زیرا این دو لازم و ملزوم هم هستند و از صنعتگران و صاحبان حرفه تقاضا دارم که به مقوله مهم تبلیغات، توجه داشته باشند، زیرا این موضوع امری مهم در جهت ارائه محصولات و خدمات و توسعه کشور محسوب می شود.
گفتنی است دومین نمایشگاه تخصصی فرصت های ساخت داخل و رونق تولید گیلان امسال از 23 لغایت 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در رشت با حضور بیش از 70 شرکت صنعتی و تولیدی برگزار شد.
گزارش از: طاهره معمولی کارگر