برگزاری نمایشگاههای تخصصی تحقق دو مولفه ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان را به دنبال دارد
سرپرست شرکت نمایشگاههای بین المللی گیلان در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی املاک، انبوه سازی، ساخت و ساز نوین و فرصتهای سرمایه گذاری و هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات، مبلمان شهری و حمل و نقل عمومی، آشنایی با سلایق و در خواست های مصرف کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاههای تخصصی عنوان کرد.
طاهره معمولی کارگر- به گزارش "گسترش تولید و تجارت"، علیرضا شاد بیان داشت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه میان تولیدکنندگان و مصرفکنندگان از اهداف مهم برپایی چنین نمایشگاه های تخصصی است.
وی ادامه داد: کلیه تجهیزات مرتبط با خدمات و مبلمان شهری، اعم از ماشین های حمل زباله، روشنایی معابر، تجهیزات فضای سبز، چراغ های تزئینی، سطل های زباله فلزی و پلاستیکی، علائم ترافیکی و راهنمایی، کفپوش های پارکی، تجهیزات آتش نشانی و جاروی معابر و... از جمله کالاهایی هستند که از سوی شرکتهای تولیدی و بازرگانی در این نمایشگاه تخصصی عرضه می شوند.
شاد در ادامه یادآور شد: هشتمین نمایشگاه تخصصی خدمات و مبلمان شهری و حمل و نقل عمومی همزمان با اولین نمایشگاه تخصصی املاک ، انبوه سازی و فرصت های سرمایه گذاری، همزمان از تاریخ ۱ لغایت ۴ شهریورماه ۱۴۰۱، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی استان گیلان در رشت آماده پذیرایی از علاقه مندان است.
سرپرست شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در پایان سخنان خود تصریح کرد: شرکت های خدماتی، تولیدی و بازرگانی حاضر در این دو نمایشگاه تخصصی، شرکتهایی نظیر انبوه سازان آرش، تاسیسات قائم، شهرداری کیاشهر، دفتر معماری رحیمی نژاد، ۳۶۱ درجه، آوان، املاک شهر الف، کارن درب، آرمان دکور، پنجره پادرا، آسانسور هاوین، ساچد، مه گل، پازل، تدبیرگران زیباشهر آریو، شهرداری فومن، شهرداری رودسر، مصالح نور فکری، رخ استون، بتن نما، هبلکس کوچان، آسان حساب، مکسان، بتون ایران، اسکان خزر، بتن پیش تنیده گیلان، بنچاق، هوشیارسازان، آب صنعت، ویلا آرمانی، پیشرو ترابر، آذر پدیده سمنان، حسام صنعت شرق، سازمان همیاری شهرداری ها، توز ایران، قارتال، بهار صنعت، پرند لاهیج و... می باشند.