تقویت ارتباطات با سرمايه گذاران و توليدکنندگان لازمه ارتقاء شاخص های عملکردی سازمان صنايع کوچک و شهرکهای صنعتی است
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت ارتقاء شاخصهاي عملکرد سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي در سطح کشور را نتيجه مجموعه اقدامات مديران و روابط عمومي شرکت شهرکهاي صنعتي استانها در سال گذشته اعلام کرد.

به گزارش "گسترش تولید و تجارت" به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، علی رسولیان با بيان اين مطلب در نشست ارتباط تصويري برخط با مسئولان روابط عمومي شرکت شهرکهاي صنعتي استانها، ضمن تبريک فرارسيدن روز ملي ارتباطات و روابط عمومي، از تلاشهای مديريت روابط عمومی اين سازمان و شرکتهاي استاني تابعه براي ايجاد ارتباطات موثر با ذينفعان و اطلاع رساني مناسب اقدامات و دستاوردهاي حوزه صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی تقدير کرد.
وي به نقش مهم روابط عموميها در ايجاد و گسترش ارتباطات درون و برون سازماني اشاره کرد و گفت: انتقال پيام، اقناع مخاطب، دريافت بازخورد و اقدامات اصلاحي سازمان در راستاي رفع يا کاهش موانع و مشکلات مردم، از مهمترين کارکردهاي روابط عموميها در دستگاههاي اجرايي است.
رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از مسئولان روابط عمومي شرکت شهرکهاي صنعتي استانها خواست در ارتقاء ارتباطات اجتماعي مديران عامل و کسب نظرات، انتقادات و پيشنهادات همکاران، سرمايه گذاران، صنعتگران و اصحاب رسانه به منظور بهبود مستمر اقدامات و برنامههاي سازماني بيش از پيش بکوشند.
رسوليان همچنين بر ارتباطات موثر مديران عامل و معاونان شرکت شهرکهاي صنعتي استانها با اصحاب رسانه و پاسخگويي مناسب، بهجا و به موقع به حساسيتهاي افکار عمومي بر اساس مشاوره مديريتي روابط عموميها تاکيد کرد.
وي با اشاره به پروژههاي تحولي جديد وزارت صنعت، معدن و تجارت و اقدامات موثر انجام شده در شهرکها و نواحی صنعتی کشور افزود: نیاز امروز هر سازمانی، ارتباط پيوسته با افکار عمومي است که بايد با استفاده از مجموعه امکانات، روشها و ابزارهاي تبليغاتي و اطلاع رسانی روزآمد و مناسب، برنامهها، اقدامات و دستاوردهاي صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي براي مردم تبيين شود.
معاون وزير صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: احیاء واحدهای راکد و افزايش ظرفيت واحدهاي نيمه فعال، تامین زیرساختهاي صنعتي لازم مانند آب و برق، تامین انرژیهاي تجديد پذير از طريق فناوریهای جديد، توسعه شهرکها و نواحي صنعتي و حمایت از شرکتهاي دانش بنيان و کسب و کارهای کوچک، از جمله برنامههاي مهم سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سال جاري است که بايد با اطلاع رسانی مناسب به آگاهي افکار عمومي برسد.
رسولیان ادامه داد: مجموعه اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در حوزه تامين زمين و حمايت از شرکتهاي دانش بنيان در کشور از اهميت و اثربخشي بالاتري نسبت به ساير بخشها برخوردار بوده است، بهطوري که هماکنون اين سازمان از جايگاه مهمي در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري برخوردار بوده و بخش مهمی از بسته دانش بنیان وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز به اين سازمان اختصاص داده شده است.
وي به اقدامات بي نظير شرکت شهرکهاي صنعتي استانها براي احياء واحدهاي راکد و افزايش ظرفيت واحدهاي نيمه فعال بهعنوان مطالبه مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري نيز اشاره کرد و از مسئولان روابط عمومي خواست از تمامي امکانات و ظرفيتهاي اطلاع رساني براي آگاهي بخشي به مردم، رسانهها و ارکان حاکميت در استان استفاده شود.
رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تاکید کرد: مجموعه اقدامات دولت در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و عوايد اصلاح نظام اقتصادي کشور در عين فشارهای سیاسی دنیا باید به اطلاع مردم رسانده شود تا به اميد بخشي و اعتماد آفريني بيشتر بيانجامد.
رسولیان در پايان با تاکید بر پاسخگويي هرچه بهتر مدیران عامل شرکت شهرکهاي صنعتي استانها به مردم، بار ديگر از روابط عمومیها خواست با ايجاد و توسعه ارتباطات با ذينفعان، در راستاي افزايش رضايتمندي سرمايه گذاران، صنعتگران و توليد کنندگان گامهاي موثرتري برداشته شود.
در اين نشست، اميد ساعي مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به تشريح ديدگاهها و برنامههاي اين شرکت مادر تخصصي در حوزههاي ارتباطات، اطلاع رساني، روابط عمومي الکترونيک، تبليغات و انتشارات، پژوهش و افکارسنجي پرداخت و در ادامه هريک از مسئولان روابط عمومي شرکت شهرکهاي صنعتي استانها، گزارشي از عملکرد و اقدامات خود در سال گذشته ارائه کردند.