سامانه سامد ؛ فرهنگ پاسخگویی، نقد پذیری و جدیت در امور
سامد سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

به گزارش"گسترش تولید و تجارت"به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به منظور پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مردمی در حوزه اقدامات و فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با همراهی معاون مسکن شهری، مسئول روابط عمومی، کارشناس سامانه سامد و کارشناسان معاونت عمران روستایی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان حضور یافت و به تماس ها به صورت برخط پاسخ داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به پاسخ گویی مطلوب مسئولان به مردم از طریق سامانه سامد افزود: یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک سامانه سامد است که با صرف کمترین زمان ، کاهش هزینه و مراجعات مردمی انجام می شود.
دائمی گفت: سامد سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.
علیرضا زارعی شریف معاون ارتباط مردمی با اشاره به عملکرد مناسب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در پاسخگویی متقاضیان در بستر سامانه سامد گفت: یکی از ویژگیهای این سامانه این است که مطالبات، درخواستها و انتقادهای مردم در کمترین زمان و هزینه پاسخ داده میشود و مدیران در بلند مدت به سمت فرهنگ پاسخگویی، نقد پذیری و جدیت در امور سوق داده میشوند.
وی با بیان اینکه فرصت یک هفته ای به دستگاههای اجرایی جهت پاسخگویی به متقاضیان داده شده است افزود : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی 3 روز نسبت به پاسخ اقدام نموده و از این نظر در وضعیت مطلوب قرار دارد.