قابل توجه کلیه مجریان نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی؛
ضرورت به روز رسانی مدارک مرتبط با تایید صلاحیت مجریان نمایشگاهی عضو بانک اطلاعات

به گزارش "گسترش تولید و تجارت" در اطلاعیه سازمان توسعه تجارت آمده است؛ با توجه به ضرورت به روز رسانی مدارک مرتبط با تایید صلاحیت مجریان نمایشگاهی عضو بانک اطلاعات، کلیه برگزارکنندگان نمایشگاه ها می بایست ضمن تهیه کلیه مدارک و مستندات مربوط به آخرین تغییرات شرکت خود نسبت به ارسال آن به دفترکارگروه برنامه ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری سازمان حداکثر تا مورخ 30/11/1399 اقدام نمایند.
مدارک و مستندات لازم:
- لیست بیمه شش ماهه سالجاری همراه با تائیدیه تامین اجتماعی به تفکیک هرماه
- مدارک تحصیلی، زبان و دوره های برگزاری نمایشگاهی کارکنان ثابت لیست بیمه
- آخرین تغییرات اساسنامه شرکت درج در روزنامه رسمی کشور
- ارائه سند یا مبایعه نامه دفتر شرکت
در این اطلاعیه آمده است کلیه مدارک ارسالی می بایست کپی برابراصل باشند و همچنین ملاک امتیاز محاسبه لیست بیمه سالجاری و مدارک ارسالی می باشد.
مطالب مرتبط