ورود سازمان ملی استاندارد ایران به ارزیابی کیفیت خدمات گردشگری
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بر اساس ماده ۱۷ قانون تقویت وتوسعه نظام استاندارد، کالا و خدماتی که برای جامعه به لحاظ سلامت و ایمنی اهمیت دارند، سازمان ملی استاندارد، در آن ارزیابی کیفی خواهد داشت.

به گزارش "گسترش تولید و تجارت"، در این نشست تخصصی احسان ساده گفت: ارزیابی خدمات گردشگری همچون مراکز اقامتی و هتل ها در سراسرکشور در برنامه کاری سازمان ملی استاندارد است و از لحاظ کیفی، استاندارد های مشخصی برای این مراکز تعریف شده است.
http://media.dolat.ir/uploads/org/۱۶۵۹۶۳۵۶۸۲۵۲۵۹۵۹۰۰.mp۴
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ضمن مهم شمردن بخش گردشگری حلال گفت: از آنجایی که قانون تقویت و توسعه استاندارد مصوب ۱۳۹۶ مجلس شورای اسلامی، سازمان ملی استاندارد را تنها مرجع اعطای نشان حلال در کشور می داند و سازمان ملی استاندارد بر اساس این مرجعیت، در این حوزه مسئولیت قانونی دارد./ پایگاه اطلاع رسانی دولت
http://media.dolat.ir/uploads/org/۱۶۵۸۸۳۰۷۸۷۴۰۳۸۷۹۰۰.mp۴