کارگاه های آموزشی مرکز اقامتی و پذیرایی تامین گستر بندر انزلی شروع به کار کرد
آیین افتتاحیه سلسله کارگاه های آموزشی مرکز اقامتی و پذیرایی تامین گستر بندر انزلی با هدف آموزش های علمی و کاربردی در حوزه صنعت گردشگری برگزار شد.

به گزارش "گسترش تولید و تجارت" با همکاریِ "فرهنگسرای گردشگری" و با حضور "معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان" سلسله کارگاه های آموزشی توانمندسازی پرسنل مرکز رفاهی تامین گستر بندر انزلی برگزار شد.
این سلسله کارگاه ها با موضوعات ِخدمات میزبانی واحد های اقامتی، تشریفات، خدمات خانه داری، خدمات غذا و نوشابه، الگوهای رفتاری، ارتباط موثر با مشتریان و رسپشن (پذیرایی)، تدوین و به صورت عملی و کاربردی برنامه ریزی شده است.
در این نشست دکتر نادم مدیر مرکز رفاهی تامین گستر هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای سطح خدمات به مهمانان عنوان کرد و افزود: این کارگاه های آموزشی در بخش ها و موضوعات مرتبط با وظایف مجموعه تامین گستر برنامه ریزی شده است.
دکتر جواد هادی زاده مدیرعامل فرهنگسرای گردشگری ضمن بیان لزوم و جایگاه تربیت نیروی انسانی متخصص خاطر نشان کرد: محتوا و مطالب آموزشی این دوره ها با تاکید بر استانداردهایِ روز تدوین و با همراهی اساتید متخصص به صورت کاربردی و عملیاتی ارائه خواهد شد.
مهندس آذرپور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان نیز به مهمان نوازیِ گیلانی ها اشاره کرد و افزود: امروزه رقابت اصلی در صنعت مهمان نوازی داشتن نیروی کارِ با کیفیت است و خدمات به کیفیت نیروی انسانی بستگی دارد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کیفیت در مولفه هایی نظیر دانش، مهارت و افکار نمود پیدا کرده و در صورت مجهز شدن نیروی انسانی به دانش و مهارت لازم این امر موجب افزایش کارایی و بهره وری می شود.



مطالب مرتبط