کارفرمایان، اعتراض های بیمه ای خود را بصورت غیرحضوری ثبت کنند
فرایند ثبت اعتراض های کارفرمایان به بدهی های بیمه ای و تعیین اعلام رسیدگی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی تشریح گردید .

به گزارش "گسترش تولید و تجارت" محمود سبحانی سرپرست معاونت بیمه ای تامین اجتماعی استان گیلان ، با اشاره به اینکه امکان ثبت اعتراض های کارفرمایی به بدهی های بیمه ای از طریق سامانه خدمات غیرحضوری فراهم گردیده است افزود : طرح تحول دیجیتالی سازمان با توسعه خدمات اینترنتی بصورت غیرحضوری بستری است که به جامعه هدف امکان دریافت خدمات و تعهدات بدون مراجعه به شعب را می دهد.
وی با بیان اینکه کارفرمایان در این خصوص میتوانند با ثبت نام در سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir مشروط به تکمیل تعهدنامه ابلاغ الکترونیکی و طرح اعتراض در موعد قانونی (30 روز جهت رسیدگی در هیات بدوی و 20 روز برای بررسی در هیات تجدید نظر)، اعتراض خود را بصورت غیرحضوری ثبت و زمان رسیدگی به آنرا دریافت نمایند.
سرپرست معاونت بیمه ای اداره کل استان در این خصوص اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به منوی بخش کارفرمایان و با انتخاب قسمت مدیریت بدهی ، بخش بدهی قابل اعتراض را گزینش نموده و با طی نمودن عملیات مربوطه شرح مختصری از دلیل اعتراض را درج و تصاویر مدارک را بارگذاری مینمایند و اعتراض خود را تایید و ثبت نهائی می کنند.
محمود سبحانی خاطر نشان ساخت امکان صدور مفاصاحساب و ابلاغ های الکترونیکی و مشاهده گردش حساب از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برای خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه است.