مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت :
وفاق ملی و همدلی رسانه ها برای حمایت از کالای داخلی ضروری است/ تقویت ارتباط بخش خصوصی، دولت و مردم وظیفه مهم روابط عمومی هاست
مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رسانه ها باید با اتحاد و وفاق ملی از کالای ایرانی حمایت کنند.
به گزارش "گسترش تولید و تجارت" به نقل از شاتا، سونیا پوریامین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها در مجتمع مس سرچشمه کرمان با بیان این مطلب، افزود: روابط عمومی ها باید برای اطلاع رسانی و تشریح دستاوردها بیش از پیش تلاش کنند تا مردم باید از توانمندی های صنعتی و معدنی کشور اطلاع پیدا کنند.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه مردم استان کرمان باید بدانند مس سرچشمه جزو ارکان اساسی مس جهان است و از پتانسیل های معدنی استان زرخیز کرمان آگاه شوند.
مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت شفافیت و به روز بودن در اطلاع رسانی، گفت: در استانها نیز باید شورای اطلاع رسانی تشکیل شود و ارتباط روابط عمومی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانی با صدا و سیما و رسانه ها تقویت شود.
وی افزود: تیم رسانه ای وزارتخانه در کنار روابط عمومی های سازمانهای استانی خواهد بود و با هم این دوران حساس را پشت سر خواهیم گذاشت.